

Timpul
scurt de derulare a proiectului şi finanţarea modestă nu au reprezentat piedici insurmontabile
care să afecteze reuşita editorială coordonată cu profesionalism şi pasiune de
Elena – Lăcrămioara Istina şi Marius – Alexandru Istina. Lansarea a evidenţiat
necesitatea promovării turistice a zestrei culturale băcăuane (deloc de
neglijat), cu atât mai mult cu cât aceasta este insuficient (sau deloc) promovată.
Personal am putut vedea (pentru a câta oară…) că numeroase obiective de prim
rang nu sunt cunoscute de publicul prezent (mormântul lui Emil Rebreanu şi Palatul
Ghika – Comăneşti sunt exemplele de astăzi…), necesitând imperios ieşirea
acestor materiale de promovare din sfera îngustă a target-ului oferit de
diverse finanţări (administraţii publice locale, eventual agenţii de turism) şi
ofertarea cât mai amplă prin diverse mijloace la îndemână: chioşcuri de ziare, librării ş.a.
Când vom avea şi noi bucuria altor oraşe din Moldova (nu mă mai gândesc la alte regiuni), care de ani de zile pun la dispoziţie o multitudine de materiale informative, care promovează cum se cuvine moştenirea cultural – istorică?
Când vom avea şi noi bucuria altor oraşe din Moldova (nu mă mai gândesc la alte regiuni), care de ani de zile pun la dispoziţie o multitudine de materiale informative, care promovează cum se cuvine moştenirea cultural – istorică?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu