Despre şi pentru Bacău: ştiri, geoinformaţii, fotografii, analize și comentarii. Totul la obiect.

luni, 14 octombrie 2013

Amabilitate bancară

       Se duce omul la bancă pentru a reactualiza o hârtie. Din neatenţie, funcţionara îi înmânează originalul adeverinţei şi nu o copie. La câteva  ore, doamna se sesizează şi sună clientul, cu rugămintea ca acesta să treacă în zilele următoare pentru a face schimbul de hârtii. Toate bune şi frumoase până acum. Dar iată că după niscai zile, telefonul sună din nou. Aceeaşi doamnă, cu o voce plină de reproş, atenţionează clientul: „N-aţi mai trecut pe la bancă”. La răspunsul: „Am fost plecat într-o delegaţie, dar nu uitasem, voi ajunge la dumneavoastră cât de curând”, vine replica elucubrantă: „A, deci dumneavoastră vă plimbaţi!” Păi bine, stimată doamnă, după ce că îmi răpesc din timpul meu să ajung la bancă pentru a vă remedia greşeala, demonstraţi că aveţi un simţ al umorului ieşit din comun (achiziţionat cu greu, desigur, în lungile ore de training pe care banca vi le-a oferit, cu largheţe, pentru dezvoltarea abilităţilor de comunicare…), de parcă mi-aţi fi plăti deplasarea din buzunarul personal?!  O simplă mostră de relaţionare cu publicul, în dulcele stil românesc…Cu siguranţă, cucoana respectivă are certe abilităţi de manager!
Foto: Angry Birds

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu